Tegemist on interaktiivse tükiga, kus publiku rollil on oluline osa lavastusest ning etenduse kulg sõltub suuresti vaatajate omavahelistest interaktsioonidest. Alguses juhatatakse publik pimedasse saali ning seejärel istuvad inimesed vabalt valitud kohtadele. Diivanid ja nende kohal olevad maalid moodustavad omanäolised kompositsioonid.

Pealkiri “Mobiilsed definitsioonid” võtab etenduse ehedalt kokku – lavastuse erinevad ülesehitused koosnevad inimeste liikumistest, mille kaudu saab saalis toimuv alati uue tähenduse. Lavastuse keskmes on inimeste liigutamine ja nende sobitamine erinevate maalide ja keskkondadega. Etenduse käigus luuakse aina enam erinevaid kooslusi ja olukordi ning publik läheb sellega sujuvalt kaasa. Inimeste reaktsioonid on etenduse kontseptsioonis tohutult olulised ning tekitavad iga kord erinevaid varjundeid.

Etenduse käigus luuakse aina enam erinevaid kooslusi ja olukordi ning publik läheb sellega sujuvalt kaasa. Inimeste reaktsioonid on etenduse kontseptsioonis tohutult olulised ning tekitavad iga kord erinevaid varjundeid.

Lavastus koosneb erinevatest komponentidest ja karakteritest ning moodustab mosaiikse elamuse. Näitlejad vahetavad sujuvalt rolle ja olukordi. Õhkkond on väga kodune ning lavakunstilised motiivid on detailsed ja kooruvad etenduse käigus sujuvalt välja. Etenduses on ka mitmeid koreograafiliselt kauneid elemente, nii näiteks Ivo Reinoki kehastatav kass ja Kadri Noormetsa graatsiline liikumine. Etenduse palgeid vormib ka muusikaline pool – helikunstnik Andres Lõo tekitab saali eraldiseisvaid ja huvitavaid muusikalisi stseene.

Tegemist oli väga mitmekülgse ja lõbusa kogemusega. “Mobiilsed definitsioonid” mõjub Eesti teatrimaastikul värskendavalt, tuues kokku erinevad kunstivormid ja kaasates kunsti loomisesse ka publikut. Pealtnäha on tegemist minimalistliku tükiga, kuid peidetud mosaiiksus toob kogu aktsiooni värvikust ja uudsust. Kusjuures kõik diivanid ja maalid on ka müügiks!

“Mobiilsed definitsioonid” on Kadri Noormetsa teos Tartu Uues Teatris, mis on hübriid etendusest, muusikast ja näitusest. Lavastuse esietendus toimus 12. aprillil 2019.